Rip...

dödsfall är aldrig kul. Ännu mindre kul när det är någon man vet vem det är... Jätte hemskt bara.

Igår somnade jag innan middagen så trött var jag. Åkte hem från Boviken o såg PD sen sova igen. Imorse var det lika tungt som alla mornar. Dock så fyllde Majsan år idag så det var kanske inte vilken dag som helst. Skönt väder var det enda fram till sista passet när det började åska o regna helt hysteriskt.
Efter jobbet så åkte jag till stan för att kolla om en klänning... Den satt dock inte som jag hade önskat så då blev det inget köp. Spenderade pengarna på lite andra saker ist. Nu är jag i stugan igen för middag.

Umeå imorgon. Taggad galet mycket. Fest o planering.
20 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0