Fortfarande...

9 dagar kvar. Helt sjukt lite kvar till det jag har längtat efter heeela sommaren. Turkiet. Vädret där verkar helt underbart.. Ska ju ta igen all värme jag gott miste om under sommaren där. 34-37 grader o strålande sol. Pappa sa att man skulle lägga på 4-5 grader  på det också ;) Resan kommer bli alla tiders. Bara det inte blir ngt bombande där som det var i Istanbul....det är ju trots allt samma land :S

Dagen har varit sinnes...Jobb heeeeela dagen. Vattnande, rensande, tömma dammjäveln osv. Helt slut..sov 2 h efter jobbet. Nu har jag ätit världens godaste mat o sedan blåbärspaj efter det. Min mage är som om jag vore i 7:e månaden...Inte ok innan turk.

Har fått andra paketet från asos idag ;) 3 par skor o en klänning ;) INTE ILLA.

Jag kan inte sluta tagga turk...

Heidi o Mico ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0