Det...

ser ut som att det ska spricka upp tills imorgon. Vädret visar sol o 20 C. De har ju dock haft fel tidigare men jag hoppas verkligen på det bästa. Kom min sköna sol o bränn upp min vita hud. Har jobbat i det trista regnet nu i två dagar. Jag hoppas att det räcker...

Idag var det jobb fram till kl.15.00. Efter de åkte jag o styrde upp mitt hår hos Ulla Venkat. WI. Ingen mer utväxt som jag behöver må dåligt över. Det känns helt underbart.

Idag fyllde morfar år så efter jag varit hos Ulla åkte vi ut till Gullsand för att gratta honom :) Där bjöds det på middag o tårta. Yummie :)

MIN!

15
dagar kvar. Jag längtar mer o mer för varje dag ;) Imorgon är det ynka två veckor kvar.
PUSS

Kommentarer
Postat av: m

två veckor idag ;)

2008-07-23 @ 10:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0