2 veckor...

kvar idag. Om EXAKT 14 dagar så sitter vi på planet nu från Umeå till Alanya! Kan man tagga mindre än vad jag gör ??? Kommer man att kunna ha roligare än vad vi kommer att ha där nere? Svaret är NEJ! Det kommer att rocka fett o jag kommer aldrig att vilja åka tillbaka till sugsverige.

Idag var det sol. Tro det el ej men det var det. Kul att få se solen i ngn timme iaf. Har suttit I tallhäcken o klippt dem fina igen. Det stacks...jätte mycket. Det var min arbetsdag.

Film med Jonas o Majsan...Sämsta filmen jag skådat under mina 20 år. Mandy Lane, lr ngt liknande. Inte värd att minnas namnet...Se den iaf aldrig.

Wi, 14 dagar kvar tjalalalalalalaaaaaaaaa
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0