Myshelg...

med favorit. Jules...
I fredags var jag först förbi Cissi eftersom hon fyller 20 år idaaag ;) Grattis ännu en gång ! Efter gratulationerna så åkte vi till stan för att se på bio. Jag, Julia, Jonas, Krille och Erik. Bra film och mycket snyftande. Efter de så åkte vi till Erik, spelade tv-spel o chill. Efter de mat på bussgrillen o sen Soheil för att se ännu en film. Somnade i mitten av filmen sen var jag med o grät i slutet :P Hem sen för att sova på riktigt ?

Igår var det fest ? Nja. Drack lite...sen utgång med Julia på Ballen. Mja ? Inte kul o inte tråkigt...
Mat på bussgrillen sen hem o sova :)

Idag skolarbete. Gjorde klart det idag som skulle ha varit klart innan jul. ILLA.

+ För lägenhet i Umeå. ;)
+ För att jag fyller om 11 dagar.
+ För att vi bokar Turkiet om 12 dagar.

Imorgon skola. Kortdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0