Lite...

splittrad...
Varför ska pengar styra ALLT !?
Planer hit o planer dit. Till allt behöver man dock pengar o jag hatar det. Tanken av att papperslappar styr mitt liv till 100.
Sundsvall till helgen lär ju inte bli av. Har ju knappt råd att ta mig till Bureå.
Sthlm när jag fyller år får jag verkligen hoppa över för att kunna ha råd med elräkningen jag precis fick. Skekraft hade gärna kunnat behålla den själv o stoppa upp den nånstans.
Konsertbiljetter till far o hans brutta. Tillåt mig smådö... Hade gärna varit delaktig i att ge ngt sånt till min pappa eftersom han skulle uppskatta det till 1000. MEN då har man ju inte ekonomi till det.
Rihanna 12:e mars = Ingen kan stoppa mig.

Turkiet till sommar. Då har jag hunnit jobba ihop en kosing.


Jag vill flytta hem :( Hem, hem, hem till mammi på morögatan :( Jag hatar bygdeå.

Jag vill inte vara här och jag vill definitivt inte bo här.
Dags att verkligen göra något åt det.

Kommentarer
Postat av: m

OFTA FLYTTA HEM? isf hem till mig, inget annat hem hörredudu.

2008-01-14 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0