jasi...

1 dag kvar tills jag blir tonåring. Äntligen fyller jag 13 år ?! Tack Mico men jag blir några år gammlare ;D I veckan knarkas det planer inför fredag och jag taggar fett. Klassen ordnar en fest till min ära ! Skämt o sido, det blir en klassfest/avskedsfest/jenkanfyllerårfest.

BTW jag flyttar inte mindre än den 1 mars. Läs och häpna. Morbror har styrt lägenhet på TEG. Inte den som var tänkt innan dvs. Var o kikade på en tv igår med älsklingen. Vi ska ha så mysigt i lägenheten sååå !!!

TAGGAR systemet imorgon :) och i övermorgon ;)

Har även bokat resa i veckan... läs mer utförligt på siaknullartia.blogg.se

Kommentarer
Postat av: m

alltså.. du skriver som om vi vore ett par.. "har tittat på tv med älsklingen idag" hm.. blir lite rädd nu älskling ;)

2008-01-30 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0