Stopp.

Ang. min shopping. Det börjar bli lite vilt i plånboken. Inte att pengar slåss om att inte få plats utan vilt att det ekar så sjukt mycket. Började veckan men att köpa jeansen som jag drömt om hela helgen. Det var helt enkelt meningen eftersom de väntat på mig hela helgen. hehe *Efter de fyndade jag? Jag hittade en topp som tidigare kostat 1000 som numera kostade 200. Jag köpte.
Fick present av min underbaraste, käraste och mest underbara bror igår:D Han har så bra smak ;D IH. Efter shopping igår med så var det kurs på salongen. Väldigt intressant o lärorikt. Nannade hos Malin inatt.

Slapp dag, pinsamma telefonsamtal, möte, jobb, tråk. Top model ikväll.

För övrigt ska jag se min blivande lägenhet imorgon 16.30. LOVE


Kommentarer
Postat av: m

IH. rihanna 12:*:*:*

2008-02-22 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0