Saknade...

älskade Mico kom till mig. Behöver dig varje dag 365 dagar på ett år. Inte en dag är sig lik annars!

Skolan. Imorse när jag vaknade önskade jag bara att jag var död oi fick sova en oändlig sömn som aldrig skulle ta slut. Duktig som jag var så steg jag upp o åkte till den förbannade skolan. Fick tillbaka svenska provet... Ingen kommentar. Samhällsprov på fredag. Längtar så... (inte)

Jobb ikväll.

Det står still om inte lite bakåt. Ganska mycket bakåt...

Cecil min vän...jag jobbar hela helgen v.9. Död åt mig själv. Tur att vi ses när jag kommer till sthlm. Hoppas.

Boka turk. GENAST.

Kommentarer
Postat av: noncecil

sluta säga cecil, det är inte smickrande nånstans:P hihi. puss

2008-02-11 @ 12:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0