Happy...

moments. Idag slutade vi äckligt tidigt. Hann till och med sitta kvar på skolan o kolla efter hunkar. Hittade = 0. Åkte hem o sov ett tag innan jag skulle iväg o jobba. Nu så sitter jag i skiten. Jobbar till 20.00. Längtar heeem.

Fick bilder från min B-day av Brajmaja. Tycker lite synd om henne eftersom hennes fisk var så självmordbenägen att han hoppade ur sitt akvarium. Det är lite sorgligt. Lasse fick dock all hjälp han kunde få så nu är han tillbaka i sitt bo.


31/1 Efter en äcklig skoldag så begav vi oss till Sandys för att dricka en latte och snacka 20 års snack. Efter de gick vi o köpte mat o sen vidare hem till mig i blygdan. Där vi fortsatte med presentöppning/lilla julafton :D



Later.

Kommentarer
Postat av: m

jag älskar dig min sälkulting. kom så gosar vi så jag kan smitta ner dig så är vi sjuka tillsammans

2008-02-11 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0