Dags..

att börja gå till bussen ? Eller inte. Bortskämda jag förväntar mig skjuts till stan...

Ännu en ny skolvecka...Jag taggar lika lite som förra söndagen. Mamma läste dessutom mitt horoskop... Kärleken skulle flöda men det jag skulle se upp var att säga för mycket. Kan det bli bättre... kärleken ligger inte på plus och jag har redan sagt för mycket. Det är kul !?

Ge mig en sup eller två så kanske jag kan glömma allt för en sekund eller två? Jag behöver bikta mig ... så är det bara. En som förstår....

Dra.
Klassen är fiiiin....

Kommentarer
Postat av: m

jag kommer bli sjuk igen. du vet mina symptom (ont i ryggen, bihålorna, huvudet, hosa halsen) alltså är tillbaka. but i don´t leave you :) ses imorrn pullan

2008-02-10 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0