Bday/helg

Torsdag, Pappa ringer från thai för att ringa o sjunga för mig. SÖT. Sovmorgon. Skola. Grattis. Efter skolan gick jag på systemet och sen följde mina småbarn med mig hem. Mico o Maja...Vi hade lilla julafton/födelsedagspresenter. Skulle eg. plugga men det blev inget av.
Fredag, Taggade inför kvällen redan kl. 07.00 på morgonen. Satt på skolan o var duktig fram till kl. 10.35. Samhälls, lunch sen frisörprov. Lite pluggande resulterade i...

Efter skolan systemet ännu en gång. Begav oss till Elin för att äta, göra oss iordning o sen börja festen. Sjukt hur kvällen slutade...
Jag är den mest pinsamma människan i Sverige. Hel...

Lördag, vaknade upp o åkte hem. Sov i soffan. Sov i sängen...
Idag jobb till kl. 16.00 sen ska jag o handla.

Jag hade sjukt roligt med min älskling i fredags. love*

Jag längtar ej till imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0