Wi wi wi wi wi!!!

Nu har jag INGET mer kvar att göra i skolan innan jul. Allt skulle vara klart igår... 2 inlämningar och ett prov. Så är det när man slappat till tidigare...
Eller Rellen har jag kvar men det kunde också vara klar v 2. Jag ska dock göra klart den nästa vecka så att jag kan slappna av under julledigheten. På tal om jul så längtar jag att se vissa ansikten under jul... De flesta kommer ju "hem". Wi.

Igår var det idolfinal, oväntad att Kevin vann? Nope.
Ikväll är det julbord på scandic, yummie.

onsdags hade några från klassen julavslutning på 2 våningar. Det var kul. Väldigt kul. Hade dock klarat mig utan att gå upp på scen, utan att låssas vara Micaela Wester, utan att sjunga O helga natt. Hämnden var inte så ljuv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0