Weehooo...

Skulle vara nykter o köra igår men det slutade att jag var dragen på station. Fin planering... skulle mest egentligen dra till Umeå o fira Jules kompis. Meeen planeringen sprack när jag vaknade 15.10 o Jules ännu senare..

Igår möttes vi upp på Ica där vi försökte dra en snabb planeringöver kvällen. Åkte till Calles där jag  var i ca 20 min för att sedan hälsa på en gammal goding majs. Där var det fest med spel (man skulle vinna majsans fribiljett), o mycket snack men lite verkstad. Utgång någon gång efter 12 ? Det var trevligt..Efterfest med Subwaymackor/kakor...jag somnade.

Jag älskar min säng... har sovit till 16.30...
Jag älskar ännu mer att jag får min mobil imorgon. pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0