TITTA HIT?!!!

Jag skulle vilja ha er läsares kommentarer om bloggen?
Hiss eller diss? ;)

för övrigt så har kvällen varit rätt lugn... solning med Jules. På Sun tan var det gaaalet mycket folk. Alla kanske vill vara bruna och fina på nyårsafton. Fortfarande inga planer inför morgondagen, vilket känns väldigt tråkigt.

Ett år sen var jag i Thai nu...Där papicolo, broricolo m.fl är just nu.

På tal om utlandet så åker min moricolo o görrecolo till Västindien på torsdag. Jag tror att de tror att jag inte vill vara med dem eftersom att en efter en flyr.... hum.
Jag behöver sömn.
pusspusspusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Tobban

Du kunde inte hitta en bättre bild än den där.... sex laxar i en laxask, eller var det ett gäng för stora svenskar i en för liten thaibil?

2009-01-25 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0