sämst.nu

Inte en enda ljuvlig plan inför nyårsafton. Visst att jag tycker att det är överskattat MEN man borde ha någonstans att vara och en klänning ! Eftersom jag är i Skellhell så har jag inte min garderob här o det innebär att jag inte har några klänningar heller. Dagen har gått åt till att försöka hitta en blåsa i denna lilla stad...utan resultat. Att beställa en från internet har jag inte tid med...........................................

Min blivande dotter/son har inte kommit idag... jag hoppas att morgondagen blir en bättre dag. Då ska,
min enorma planet (inombordare) ha trollats bort,
en klänning ska finnas till hands,
min mobil ska ha kommit,
alkohol på kylning
och jag ska bli så sjukt brun efter 20 min i solariet.
pusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0