Pimpat...

min blogg hela eftermiddagen... Det blev kanske inte bra men iaf bättre än tidigare. Det var som att varje gång man såg min blogg så ångrade man att man ens kollade. Det var ganska illa.

För övrigt så ljög jag tidigare, eller lurades...det var iaf inte meningen att ljuga. Hade fått min avi så jag kunde hämta mobilen. Springer in på Ica av ren lycka. Ställer mig i kön o hoppas att det ska gå fort för de andra så jag får hålla i mitt barn. När jag kommer fram till kassan flinar killen åt mig när han läst på papperet, 2/1 säger han åt mig. Jag fattar Noll, Zero, Nothing = 0 ! Han säger åter igen: 2 januari får du tidigast hämta ut paketet och flinar. Han log inte, han flinade.
 
Jag blev arg, jag är arg.
Ge mig en solning o allt blir bra.


Jag kräver tydligen lite mer.
puss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0