Det..

är nog bara killar som läser min blogg eftersom ingen ville ha en soldier. Inte hittade jag någon soldier när jag var på corona i fredags hlr.. Utgång med brudarna i umeå. Förfesten ägde rum hos Julla ;) Det var sjukt mkt bra musik o galet mkt folk ... Somnade med M, där vi hade en mysig morgon tillsammans. Jag lagade kokta makaroner när vi kom hem också. Romantiskt.

Lördag ville jag helst dö. Satte mig på bussen 14.15. Surfade runt på mobilen eftersom det är gratis nu under helgerna, sen dog jag. Kom fram, stress till majs, klippte eva, majsan och nina. Middag, äckelvin, utgång, sjukt mycket folk ute, halvtimmes kö, hungrig, trött osv.

Idag sov jag till 14.30. Solat med jules...

snart jul.

Kommentarer
Postat av: m1c0

du hade ju inte råd att gå ut din fitta!!!

2008-12-23 @ 10:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0