Började...

dagen med att höra att städerskan var utanför mitt sovrum med dammsugaren. Hon hade lika gärna kunnat komma o dammsuga mitt öra för den elektroniska varelsen levde om ngt så fruktansvärt. Jag får damp av dammsugarljudet om ni inte redan visste det om mig... men jag kan inte gärna gå upp o säga åt henne. Hon gör ju bara sitt jobb. Sen kommer mamma med hennes ljuva hönsstämma o började skrika att jag skulle upp och hoppa för att hjälpa henne med att slå in julklappar. Sen vänder hon sig om och skriker igen "HÖR DU VAD JAG SÄGER?!?!". Det var då jag svarade nej jag hör bara vad du skriker. Sen tänkte jag en massa dumma tankar o hjälpte henne med julklapparna. Det var ju som så synd om henne igår när hon ena sekunden var uppe o skrek som en galen o andra sekunden låg hon i sängen o bossade över att jag skulle hämta papper, sänka volymen i vardagsrummet osv. Om jag sa nej så svarade hon att tänk om jag dog nu så skulle du ångra dig... Vilket ledde till att hon fick som hon ville.

Sitter o kollar runt på youtube... hittade ett gammalt klipp som jules visade mig för 100 år sedan när vi båda var singlar o dreglade över http://www.youtube.com/watch?v=wSREkIYJr8U . Nu är det bara så att Anthony är min men BC är singel o söker en tjej. Han har många nice moves som ni kan se, så försten att kommentera bloggen får han.
 
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0