Kocko...

bello. Äntligen har jag gått ut skiten från ögat. Hurra !
Äntligen har jag fått prata lite med CB som spenderat helgen i Barca. Inte illa alls... 3 veckor sedan så var vi i Sthlm. Inte hurra det minsta. Jag längtar som ett djur tillbaka. I Umeå skiner dock solen vilket vi längtat ganska mycket efter.

Nu ska jag arbeta om svält o skit hos ungdomar. Det känns så roligt att jag måste hissa på mina hamsterkinder o le en gnutta.

Jag har på senaste tiden köpt en ny tv som jag är kär i. Jag har även köpt 15 l Ramlösa. Det är bara att komma förbi så bjuder jag på ett glas.... Ramlösa.

Känns som om det var något särskilt idag men ?
Puss o hej.

Kommentarer
Postat av: m

typ som att du inte sett k på hela dagen? bäst vi börjar stalka igen då...

2008-04-02 @ 14:37:06
Postat av: CB

det var trevligt att snacka med dig också JN :) Puss

2008-04-03 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0