Ikväll...

nalkas det fest. Min hals har blivit som en len babyrumpa. Igår gruvade jag jävel eftersom det kändes som ett blodssår i halsrackaren. Men imorse kunde jag svälja utan att det tog ont. Det gillas jävel och det betyder bara en sak o det är FESTA JÄVEL.

Resten av helgen blir ? Gratulera Göran på sin födelsedag? Snoka? Film? Godis?

Irriterande snor. Hittade en film som jag länge velat se på min dator. Next, Hur bra början som helst men efter 25 min börjar filmjäveln lagga. Det sög röv.


pussgurka, ikväll är jag full så ring mig / inte.

Kommentarer
Postat av: you know you love me

du är kär i mig, miiiiiiiiig. du är kär i mig, miiiiiiig. jag känner en smärta en kniv i mitt hjärta för du är SÅ kär i mig! åh,vad vi ska vara fulla och galna ikväll!!

2008-04-04 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0