Galenskap...

skulle dricka ett glas vin i onsdags... Det blir inte ett utan flera.

Börjar gårdagen med att försova mig. Tack Julia som väckte mig i någorlunda tid. Missade fikat med klassen. Full som jag var kom jag till fiket där klassen mumsade i sig fikat... Efter de åt vi lunch på stan. Jag var full o nervös inför kundpasset. Jag hade en klippning.... Hur det gick. ? Hm. Slut på skoldagen så beger jag mig till stan för att möta upp Julia. Sitta på apberget o snacka... Efter att stan var nästan helt tom så bestämmer vi oss för att fortsätta med flottätandet. Frasses. Sitter på Mc donalds tills jag vet inte när... Vi ställer oss utanför för att snacka lite innan vi ska gå hem... Då kommer han....Gangsta Wangsta sexiga jävel !!!!!!!!!!!!!! Hängde med dem på deras hotellrum osv...

Kom hem ca 01.30...snark.

Skola idag...snart massage ;)
Ikväll?

Jag har försökt, eftersom du nu skiter i så är det nog inte värt att försöka mer..
Önskade mig på 11.11...någon annan som gjorde det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0