Veckan...

går fet sakta. Jag har torsdag i huvudet vilket gör att jag tror att det är fredag imorgon. Suris värre. Längtar helt enkelt för mycket. Om man nu kan göra det dvs.

Igår gjorde jag två fina inköp. En ny fet börs som jag älskar. Den är stor o lik min farmors som hon hade. Bimboringar är alltid "bra att ha". Kanske det beror på att jag använder de varje dag. Efter inköpen var det middag med Mico på Queens. Jag som "kan" det med resturanger i Umeå måste ju presentera dem alla för henne. Tur som var så älskade hon pizzorna därifrån. Får bli fler besök framöver...Dock innan hennes födelsedag eftersom efter de börjar hennes nyttiga period. Jag börjar bli nervös, vem ska jag då tjocka mig med? Cissi bor ju inte kvar i Skell heller... Jag har alltså inte en lätt tid som väntar mig. Efter matbesöket så kände jag stressen till bion. Det var 30 min kvar... Supersugen väntade kl.18.00. Helt klart en "låtmigskrattaraktututanattskämmas" film. Så som rush hour 3... Julia vet vad jag menar.

Efter bion kom Micos far o hämtade upp oss i deras monsterbil. Åkte vägarna förbi deras nya hus vilket var ett palats. Sjukt stort och kan bara tänka mig att det kommer att bli ett slott efter en totalrenovering. Efter titten begav vi oss till deras nuvarande hus som var ett slott. När vi kom in på gården så är det första jag ser en husbil som LÄTT är större än min lägenhet. Efter de en massa hus på en stor tomt. Börjar sakta med säkert komma in i det stora huset men innan dess väntade en helt sjukt stor "uteplats" med pool, badtunna och småstugor. MYS. Inne i huset är det konstiga trappor, och gångar i taket... SICK.

Mysnatt med Micko i bäddsoffan. Konstiga drömmar har dock drabbat oss båda.

Skola idag-Frisörrådsmöte och nu jobb till kl.20.00.

Ge mig fredag.

Provet med 240 frågor blev till ca 60 frågor. De enklaste dessutom. Så mitt plugg i tid gav mig inga svåra frågor som jag velat. För första gången på väääldigt länge.

Kommentarer
Postat av: hahahahha

alltså jennifer min älskade pulla,du bara överdriver :*

2007-09-30 @ 00:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0