Sovit...

så sjukligt gott. En massa konstiga drömmar på köpet....Bara konstigt. Sett tv med mammi, klippt Stina och nu väntar lite plugg o bingo i högsta hugg. Idag är dagen....som jag alltid brukar säga. Idag åker Cilia hem till Sthlm. Ses nästa gång i Januari :(

Kort vecka i veckan... Åker till Umeå imorgon. Kommer tillbaka på torsdag el. fredag. Är ledig fredag men kan bli klassfest på tors. Tvivlar dock på det eftersom fredagen slutade som den gjorde....

Gick visst in i hallen med händerna i fickorna o trodde att jag var hos Julia. Ibland, vissa små tillfällen, speciella stunder så skäms jag över mig själv. Tur är att bara jag Lavlin o Julia delade det tillfället ihop.Buskarna är fortf nedtrampade. Mor har ännu inte påpekat ngt.

pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0