Helgen...

närmar sig med stormsteg.

I Tisdags var det inte alls någon drygdag. Bild och Form lektionenen som är 2h och 40 min var inställt eftersom stackars Anita var sjuk. Jag känner mig ganska hemsk när man står utanför lektionsalarna och hoppas att läraren ska vara sjuk. Det blev alltså tidig på skolan i tisdags. Stan med barjj och mico i fleeeera timmar innan visningen började. Hade så sjukt ont i benen och fötterna. Med andra ord hade jag sett fram emot att få sitta under visningen. MEN bögjävla skit så fick vi stå under HELA visningen...Sen kväll, gick ju inte ngn buss förrän 22.00 hem...


Onsdag, rätt slapp dag på skolan. Gick igenom alla klippsätten osv... A gruppen hade kunder. Gick på stan en snabbis. Köpte ett par finfina jeans. ;)

Tosdag, Friliftsdag i skogen. Började kl.10.45 så jag fick en redig sovmorgon. Slutade 13.06. Stress till salongen eftersom jag lovat Lotten att sitta modell åt henne idag. Det gick finfint...Hem 15.25. Jobb nu till 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0