Hatar.

Bögjobbet. Helvetesjävlamegaskitsnuskibrallan. Ballaballaballaballaballa....Blir så jävla less.

Dagen har ju i övrigt varit prima. 3 lektioner. Slutade 11.30 :D Gick på stan med Mico. Inget fynd idag förutom fikat ;) Salongen o hjälpa till med maten sedan..De skulle äta tillsammans efter jobbet. Hade gärna stannat men jag började på Tele kl.17.00. Hatat värre...
Har jobbat i 25 min o ska ha min rast nu 20 min. Sen ska jag jobba ensam till 21.00. Taggat ? NEJ för helvete det är de inte !!!!!! Tur att jag har nya VR som gör mig sällskap en romantisk? fredagskväll.

Råkade skicka fel sms till mami. Blev lite konstigt eftersom hon är i Barca. OCH DET ÄR INTE JAG. Fet avis. Men hon vill visst att jag hon ska åka dit. Det lät som ljuv musik o mina öron.
Hittade en fin jacka idag och ett par läckra skor.. Jag har dock gjort månadens inköp redan. Min nya bästis som kallas jeans. I just love them ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0