Fre...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan inte sluta tänka på fredag :D
Jag blir så glad när jag tänker på det. Fest med klassen....De flesta förhoppningsvis är alla fulla o glada. Inte fulla kanske men glada iaf. Jag kan inte formulera det bättre än självaste Mico "jag ska få supa med smurredurre jennifer för the first time och vi kommer vara wild and crazy over and out." Fast jag menar då durresmurre Mico o inte smurresurre jennifer. ;) Taggar sjukt... A la buss med Mico till Tone efter skolan på fredag. Taccos till middag, göra oss i ordning tillsammans, festen börjar, alla kommer, vi kommeratthaaskul.nu, efterfest, sen däckar vi hos Tone. Alla 3. Under den tiden ska jag även hinna dricka 1 1/5 vin ;) Det kan bara sluta på ett sätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0