Vinst...

i söndagskväll. 5 pluppar på en o samma rad vilken betyder att jag vann 100 kr. Hallelulja! Det lönar sig ibland med Bingolotto. Tror dock att jag ligger mer på - sidan än på +.

Måndag var en riktigt tröttsam dag på skolan. Gick till 15.40. Åkte då till Strömpilen för att kolla kläder på Vero Moda och H&M. ;) Jag måste dock ta o snåla ner denna månad. Annars kan detta sluta illa.

Idag var det permanentprov som gällde för 47:e gången ?! Kanske det mest lätta prov sedan vi börjat frisör ?!

Jag har fortfarande ont i fuck you fingret sen bowlingen... :S Det är dock inte mer snett än vanligt. Kanske är ett litet ben i långfingret som är av endå ? Jävla bowling.


Ge mig fredag. Tänkte nämligen sova sönder i helgen. Mums.

Desperate ikväll. Wi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0