Tack...

Fredagens största tack går till Micaela som skrämde upp mig jävel i fredagskväll. Vilket jag uppskattade sjukt mycket. (INTE). Jag var så jävla rädd att jag ville ringa 112 eller något liknande?

Ringring, pappa ringde o väckte mig lördagmorgon. Först ringde han 10.10 då svarade jag inte ens... 11.00 svarade jag. Han ville bara höra när jag hade tid att ta över bilen :)
Kunde inte somna om efter de... Började tänka på alla sjuka drömmar jag drömt under natten. cpjävel.

Gick ut o gick en mil. Duschade, bilen, hämta Tobias, Städade.
Tobias har nu installerat min dvd o högtalarna. Helt oanvänt. Bara legat i kartongen o väntat på mig. I lite över ett år :S Jag är ganska ovärd ibland.

Skjutsade Maggan, Åke, pappa o Lena till R-fors. Tillbaka till mig för att se Big mommas house. Sick. Fest, skjutsa, somna, skjutsa, garaget, hem o SOVA !

Jobb idag till 14.00 ;D Sen blir det färga frans o bryn på Lena:) Bingolotto. Plugga.


SNART lov !! Jävla jävel vad jag längtar.


Kommentarer
Postat av: miccan

kunde du sova?? deet kunde inte jag

2007-10-21 @ 23:05:14
Postat av: miccan

jag hoppas du taggar lovet,allt är fixat ;) ;)

2007-10-21 @ 23:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0