Inte..

alla tiders att sitta uppe till kl.05.00. Tanken då var att "jag brukar stiga upp om en timme." Galet hur mkt jag vänder på dygnet när det är lov. Skönt var det inte att vakna av Jonas pigga morgonstämma. "UPP OCH HOPPA!!" Svar: Nej. Det var inte det minsta roligt. När jag sov som godast skulle det få ett snabbt avslut. En bil ut från verkstad och den andra in. Sen storshopping på Ica Maxi. Jag, nej jag shoppade inte ett ruttet lingon. Har som sagt 20 svenska riksdaler. Jonas därimot....han shoppade jävel. Jag var trött o tacklades nästan med 1784 pack 3.5. Inget viktigt iaf. Hem o sov till ca 15.00. Kurrinamnam.

Planeringen för Umeå sket sig. :( Ballaballaballa kändes det. Ska gå omkring med min råttutväxt några dagar till. Peppar peppar. Kommer att bli år annars...;)

Planering för veckan...hjälpa mammi med jobb. Tjäna kosing? Lr bli mindre skuldfri. Jag hoppas på det första alternativet. Onsdag utgång med tjejerna ;) Torsdag ? Fredag, umeå + utgång. My life be like ooooohhh ahhh  ohhhh ahhh.

Ja jag är trött. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0