Gimme more...

Det blir kanske bara bättre o bättre. Fick höra en bättre verison av låten igår. Britney Spears feat. TI - Gimme more. Kan inte bli ett dåligt resultat med puddingarnas PUDDING TI! My LOVE.
 
Gårkvällen. Hämtade upp LalleballevattenskalleMorö backe. Skjutsade henne hem till Potteponken där hon skulle göra sig klar för kvällen. Skjutsade under tiden "Lilleman" och bror till Sörböle. Pichade upp Lalle en ytterligare gång för att sedan hitta på ngt. Resultatet blev mat och sedan bowling. Hon smiskade upp mig med hästlängder. Jag var riktigt jävla urdålig rent ut sagt. Loveline och Jenkowish ;) Slutade kring 23 eftersom det är en bra tid att gå ut på krogen. Jonas ringer när vi ska betala. Han o hans vänner ville ha skjuts till Stationen... Släppte av dem. Lavlin hungrig = max. Träffade Idaj . Åkte runt stan några varv. Patrik och Lalle = hem kring 01.40. Fördriver tid tills Anteponken ringer. Kallabalik. Hem.

Ska strax lägga mig i min sjukt sköna säng igen. Den kallar...
Jag sviker färgfemman idag? Eller ?

Kommentarer
Postat av: cesar

TI = inte bara höstkille, ALLA TIDERS!!! heto

2007-10-28 @ 18:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0