Vilken ...

dag. ?! Otaggad för kundpass var jag imorse eftersom jag hade sovit så jävla äckel dåligt. Kan bero på att jag somnade efter skolan... Fick även panik när jag inte kunde somna i bussen imorse :S Bara konstigt. I alla fall så hade jag en kund...Inte den jag trodde men. En tjej med afro...Vi på skolan som fått lära oss så mycket om hur man klipper afro. Hatar att gå ifrån skolan och känna att man lärt sig....INGENTING.
"Vart är dina arbetskläder?!" dööööödens makaron.
Biktade mig på salongen o de förstod mina känslor. Hade en lektion idag för övrigt. Nice. Julia o Krille möter jag upp i Up2. Shoppa, fika och sedan möter vi upp Sullebulle o Jonas :D Wi. Gick på stan...de käkade. Bil till jobbet. Nu här.

Grattis Mohammed och Krille på eran dag.

Imorgon har vi sovmorgon. Alla utom jag...för jag måste ta samma bussjävel som annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0