Sovmorgon...

idag. Sen var det sjökor och stekare? En opera som vi hjälpt till att göra. Inte jag...men någon som skrev om skotrar. Jag somnade ett ex antal gånger. Vaknade dock lika fort av deras högljudda röster. Att de inte kan dämpa sig när man försöker sova. Skämt o sido.

Tjingtjong resturang efter de. MUMS ! Gjorde stan en runda...införskaffade ett linne, ett par discotrosor, christina aguileras parfym och ett par strumpbyxor till festen på fre! Tillbaka till skolan för att ha en samhällslektion. Sen slut på den skoldagen. Buss hem o nu jobb.

Imorgon är det utveckosamtal med Teresia kl. 08.30. Imorgon får jag även pröva på redkens färgschampo ;) Imorgon åker jag till skell med Miko :) Imorgon får jag träffa Julia :D

Imorgon åker pappi o Lena till Thailand :´( Hur ska jag klara mig utan papi i 2 och en halv månad ? Vem ska nu ringa mig ? Och vem ska jag nu ringa ????????????????????????????????? Måste komma på ngn. Jag terroriserar redan Julia och mamma :S 

LATER !

Kommentarer
Postat av: miko

du får terrorisera mig hur mycket du vill!! :) love you jenko my denko

2007-11-16 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0