Snart...

är veckan över. O det är jag så jävla tacksam över.

Igår bazzade jag nästan med Mico. Hon hade nämligen inte sett Save the last dance tidigare så jag var tvungen att visa henne riktig film. Sen vill jag bazza sönder henne men hon var för trött för sånt. Vilken var lite jobbigt. Läste precis att hon onnat under täcket. Så jag måste hem o tvätta ikväll känner jag. Jobb först till 20.00.

Jag är ett svinigt klantarsel utan dess like. Bussjävlar. Jenniferjävel.

Mys o film imorgon. Skell på lördag. KISSKISS. Hörde något om att fira löning ;)

Sötaste kortet ever !

Kommentarer
Postat av: m

hahhaa,tvätta snabbt annars gror det in i lakanen

2007-11-22 @ 19:59:54
Postat av: Julees

Haha du har till och med de här på bloggen, du är gullig du (K)

2007-11-24 @ 15:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0