Kallabalik

igår på skolan.
Hade sovmorgon eftersom jag inte behövde komma på Kär lektionen. Skulle sitta vid bordet 09.30. Bussen gick 08.40 o jag vaknade 08.01. Det sög.... Jag var tvungen att stressa. Kom i tid till skolan iaf... Jag o Mico hälsade alla nior hjärtligt välkomna (not). Det var slappt o jävligt i en h. Samhälls efter det o sedan lunch. Vi-timme efter det. För första gången så pratade vi om ngt som handlade om just oss...klassen dvs. Hehe din tokiga assfuck vad jag vill spy på dig. Punkt slut. Måndag ser jag fram emot...

Stan med Mico o Heidi efter skolan. Jag hittade ingenting. :S Skulle dock behöva en hel massa till Thai känns det som... Har ett pass iaf ? Hem sen o laga mat. Idol. JÄVLA IDOL ! Vad händer !? KAOS.

Jobb idag 10-16. Hem till skell o sen houseparty ;) Länge sen nu alltså...

Imorgon plugg o mys.

Måndag , grrr så du ska få ditt lilla...åkerspöke.

Kommentarer
Postat av: miko

HAHAHHAHA

2007-11-24 @ 13:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0