Imorse..

kl. påtokförsent.00 kom jag på allt helvetes skolarbete jag hade hängandes över mig. Väldigt jag att spara det till sista stund. + Att det är så ute att göra det.

Lagt in lite mobilbilder o pluggat har jag hunnit göra idag. Har även hunnit städa ihop alla mina saker i förbi farten när jag var som mest fly förbannad. Julia för helvete svara. Jag har ingen att ringa ?!!!?!?!?!?! Fick sms av pappa, han hoppades att allt var bra men det är det absolut inte. Vill bara ringa o bikta mig för far.

Ja, det kändes helt ljuvligt för några få minutrar men sen blåstes den ljuvliga känslan bort. Hejdå.

Arbetet om abort ska skickas in ikv tänkte jag. Ska jag försöka hinna sola innan också.
För sista gången, JULIA SLÅ PÅ DIN MOBILJÄVEL!!!

 
                                                     Mys i mängder.
Första glassen.         Får arbeta ute innan sommaren           Fiesta efter balen

Kommentarer
Postat av: Jules

HAHAHAHA förlåt hjärtat ska aldrig hända igen (L)

2007-11-18 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0