du..

är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk i hela ditt lilla och fula huvud.

Gårdagen.. Emmy och Empan kom o hämtade upp mig här hemma. Åkte raka spåret till Frida där hon själv och Anna var. Tjejer kom o tjejer gick. Förfest med Top model...det var trevligt. Gick ut kring :S 23.00 ? spiller rödvin över hela mig på väg till Ballen... ILLA. Kommer in o ser spåren efter rödvinet från hakan och ner till min vita tröja som senare blev lila...ILLA.

Jag drar kortet ett x antal gånger. För många gånger. Efterfest hos Ante, slaggis, "Upp och hoppa lilla loppa", otrohet, krossat hjärta, somnar, vaknar, sprängande huvudvärk, ord som inte fastnade där de skulle. Hem till Julia kring 04.30 för att somna OM.

Kallabalik i mitt huvud när jag vaknade. Julia gick till jobbet o jag fortsatte sova...

Svara julia....

Umeå imorgon :D

Kommentarer
Postat av: miko

var det rött vin? omg,jag trodde det var vitt!!

2007-11-01 @ 17:37:45
Postat av: miko

du glömde lite detaljer i telfonen ser jag. we'll talk later

2007-11-01 @ 17:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0