Aldrig...

mera du.

Efter jobbet igår åkte jag hem för att göra mig iordning för en kväll med min *slickaitopmodelreklamerna*. Begav mig med brumbrum ca 17.10. Omvägar. Kom fram ca 18.30 ?? Åkte till Holmsund för att handla...Tillbaka till mico..snacka, film, morotskaka m.m.

Ett till sjukt hus Mico. Very nice.

Åkte hem ca 00.10. Halt som as på vägarna...även fast biljäveln har vinterdäck. Höll nämligen på att slira in i en rondell igår när det kom 2 bilar. Väldigt oläckert om jag inte hade kommit till jobbet idag. Sov så äckligt jävla dåligt inatt...men länge. Mina ögon är igensvullna vilket inte är nice.

Idag fyller Malin 30 år, Hipphipp hurrahurra hurraaa!!!!

37 dagar kvar till Thai ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

Lagt upp tips om ett måste-ha-kit från the body shop, check it out

2007-11-04 @ 12:55:40
URL: http://www.realemelie.blogg.se
Postat av: miko

du är så jävla bra, och jag hade dödat dig om du hade dött på vägen hem. bara satt du vet :)

2007-11-04 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0