Då slutade jag här i alla fall...

Lavlin har ju tjatat om att jag ska skaffa en blogg så att jag får skriva av mig lite. + att det är roligt att läsa för anda.  Jag skyllde dock på att det inte fanns några bra namn att välja på... Började morgonen med att läsa en massa bloggar osv så jag kände att jag var tvungen att skaffa en egen. Sagt och gjort.

Jobb idag mellan 09.00-14.00. Efteråt ska jag åka till stugan för att pressa lite i de sköna vädret.

Veckan lyder..
Måndag, skola kl.10.30-14.00 ?
Tisdag, tagit ledigt för balen :D
Onsdag, tagit ledigt från jobb
Torsdag, Skola
Fredag, Skell? Sjukanmäld
Lördag, Skell
Söndag, Skell


Kommentarer
Postat av: hoho

den där lavlin är ju en stjärna ;p

2007-06-24 @ 12:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0