väldigt

dumt beslutat.
Igår var jag med Jules. Mys hos henne o film Blood in blood out. Jag vet inte vad vi kom fram till, om den var bra lr
på tok för gangster.
*vissel* fick ett sms mitt i filmen om att gabbe ville ha skjuts. Ingen bil när hon skickade smset men en bil senare var vi på väg o hämta upp hon o Maria som var och festade hos Krister ( Gabbes o Cissis pappa). Vidare till station där de skulle av. Jag o Julia tillbaka till Olanders. Fixade o donade... ;) In till stan för att handla. Stötte då på Gabbe o Maria som festat färdigt. Drivein på max, morön, stan............OSV.

Död, flytta.
Våga chansa eller våga inte chansa.
Dumt, bara dumt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0