väder..

Smhi ljuger 24/7. Man kan ju helt enkelt inte lita på dem längre... Det visas strålande sol på lördag vilket gör mig en gnutta ledsen. Iofs skulle jag inte tro på dem...men.

Jobbar till 21 idag.. :( Det suger fetdase...
Imorgon är det jobb mellan kl. 11-17 sen klippa pappa.
Fredag, Klipp kl. 09.00 sen stan ensam :( Tråk. Sommaren blev inte som jag tänkt mig tror jag..

Såg "So you think you can dance" igår...Jag grät. Först var det en kille som förlorat ett ben som dansade...Han beättade att han inte alls skulle vara vid livet idag men ...mirakel. Naw han var så duktig :(
En annan tjej hade förlorat armen i en bilolycka. Hon gick vidare till Las Vegas. Snacka om livsgläde! Frågan är bara om det är sånna saker som ska behövas för att inse vad livet är värt ?
<3
Saknar Mico :(

Kommentarer
Postat av: mico:)

aw,gulledu. jag sakanr ju dig hur mycket som helst verkligen

2007-07-18 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0