Sthlm

i mitt <3. Nu är det bokat o klart :D

Helgen... Fredag var det mys sen Sigrid, Kåffe in o sen avslutade vi med Olles. Trevlig kväll...skumt.

Lördag var det upp i tid sen åkte jag Göran o mammi till Piteå. Skulle känna på känslan o se lite folk. När vi kom till Piteå så var det näst intill omöjligt att hitta en parkeringsplats. Till slut efter att ha åkt ett varv runt stan så hittade vi en liten ficka. In på området där det kryllade av folk ! Det var galet..med folk, barnvagnar och hundar. En snabbshopping sen blev det att äta en langos efter de hemgång. Trött som jag var somnade jag....inte konstigt när regnet slog ner. Dvs öster ner...
Kom hem kring 15.30..la mig då i sängen...ringde runt. Ingen ville med till Piteå längre eftersom det regnade...:(

Kring 21.45 kom Emelie o hennes mor o far o hämtade mig eftersom vi skulle få skjuts till stan där förfesten var i full gång. I en sjuuukt fin lägenhet brevid gamla bion grand. Var där till kring 00.30 ... Olles sen. Trevligt. Sedan max .....
Söndag = stugan. Taccos till middag sedan hem med bussen 21.20. Idag jobb mellan 07.20-16.20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0