shit..

ÅSKAN GÅR och jag sitter här ...

Igår kom jag fram kl. 19.30 till stan...Gick till Jullebullan som jobbade på bion. Växlade några ord och en tung väska. Sedan kom Cissi med hennes bonusmamma som skulle skjutsa oss till Emelie. Där redan Lalle o Emelie befann sig. Hungrig som jag var gick jag till Mama mia. Rycker i dörren men de hade stängt 5 min innan vi kom. Surt. Gick tillbaka o började hälla i mig vinet...Det slutade ju som det gjorde. Vi var där o hade riktigt trevligt fram till kl ? Gick till stat...Kom in i bastun. Bra musik, mycket folk, o ja hur det nu ska vara på ett uteställe. Hällde i mig två rosa pantern. = Jenkan blev full, mycket full. Gick ut o kände att jag inte kunde stå stadigt då var det dags att bege sig hem. 01.30 ? när jag kommer ut så ligger Angelica på backen med foten i högläge o blod, en massa blod. Hon hade fått en glasbit i benet ? / foten ?. Skickade ett sms 03.39 där det stod "Lilla gumman du är stark". Fick mig ett gott skratt när jag vaknade..:D For iaf hem .... för att jag var för onykter . Det är enda gången, sista gången.


Tagga pdol då ;)
Film ikväll...

Illailla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0