Om

det hade varit så väl. En gubbe ringde kl. 20.00 och trodde att klockan var åtta på morgonen. *haha* Medans han skyllde på att det var så ljust ute så satt jag och höll i hakan. Han blev till och med arg när jag sa att kontoret hade stängt. VA??!!!?!! REDAN????!! utbrast han. :D Allt bra galet...


En annan gubbe har ringt och gråtit i telefonen eftersom att han var utelåst. Jag sitter dock 100 mil ifrån och kan inget göra. Jag snyftade dock inte alls i medlidande vilket jag brukar göra. Jag blev mer arg på grund av att han var näst intill döv. Tur att jag jobbar ensammen ikväll.

Dagen började men att min snälla bror kom o väckte mig kl.06.20. Såg tv i 20 min innan jag klev in i duschen. Fika, städa, bädda, packa till sluuuut var kl. 07.45, då jag började traska mot moröhöjden där bussen skulle gå mot stan. Från stan gick bussen 08.20 mot Bygdeå så jag hann med gott o väl. Framme i Bygdeå inhandlade jag mat m.m. Gick till lägenheten med min tunga packning och min lätta (?) kasse. Efter de väntades 1 och 1/2 timmes solning. Kl. 11.35 gick jag in för att förbereda mig till jobbet. Började nämligen kl. 12.00 idag. Till kl. 21.00. Ett väldigt drygt pass men idag har det gott bra.

Förresten så såg jag att en till storvinst delats ut i Bygdeå..inte 45 miljoner men endå. 300 tusen skulle inte sitta helt fel må jag erkänna ;)

Ska hem o se tv och städa...famför allt städa ur mitt huvud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0