Kom..

hem o slog mig ner i soffan framför tvn där Project runway visades. Började tvivla mer o mer på om jag verkligen skulle orka gå ut i skell. Kring 21.50 får jag ett samtal som var mer eller mindre sjukt stressat, fick inte mycket betänketid och inte mycket sagt... kanske var de som gjorde att jag bestämde mig för att åka med. En helt sjuuuuuuk färd senare så var jag hemma hos Julia. Där hade Lavlin, Jonas, Ante, Soheil o självklart Julia redan börjat festa. En snabb uppfräshning (?) ... Om man nu kan kalla det de. Kasta i mig lite dricka sen var det stressen ut till station. Lång kö väntade men efter lite väntade så kom vi in.
Resultat av kvällen, Min klänning gick sönder för andra gången på samma ställe, Det är SEXIGT att tjejer är kaxiga, Stations toaletter nere är MYCKET fräshare, Jag är som ett in ut på toan, Jag kan inte ha pengar o börsen utan att jag måste spendera dem m.m. Finns så mycket att skriva men jag tror inte ni vill veta hälften.

Romantisk natt för två hos Jules. 4 timmars sömn... Man kan ju bara ana vad vi gjorde av den resterande tiden.
Sjukt rolig morgon...Har nog aldrig haft så kul en morgon när jag varit så trött. "Men Julia hur ser du ut ?!" Julia svarar sin far på tal, "Ska du säga har du sett dig själv !?". ELLER ngt liknande...vi minns inte hur det var.

Gick med Julia till hennes jobb sen var det bara att sätta sig på bussen på väg till Umeå...men ett stopp i Blygdeå. For hem o fikade sen var det jobb kl. 11.00-17.00.

Klippa pappa efter jobbet o sen tv o mys.
Klipp kl. 09.00 imorgon ;)

Jag säger det igen, Jag är fan kär i mig själv och vi ska gifta oss ikväll.

mitt nya ;) bara för att jag är så braaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0