Idag

är det en underbar dag, underbart väder och underbart lite tid kvar av arbetsdagen. Det är även underbart bra program på tv ikväll också. JAG GILLARE !

Strålande sol ute och jag avundas alla som ligger ute en sån här dag.
Min dag har varit bra . Har din ? Vill du veta varför min dag varit så bra ?
Det ska jag svara på... Dagen har varit prima pga av fritidsresor. Jag har hittat resan som jag ska bege mig på den 15:e augusti. Jag har gruvat min för att söka ledigt men det gick bättre än susen.

Efter jobbet ska jag hem till pappa o Lena, sätta mig i solen och äta middag. Ikväll ska jag ha tv kväll med 3:an. -Ensam. Det blir kanske mindre mysigt...
image8

JAG SKA UTOMLANDS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0