Idag är det inte...

en helt vanlig dag. Idag är det den 25:e juli och pärlornas pärla fyller 19 år idag. Enda jag säger är GRATTIS EMPAN !!!


Klockan ringde....klockan var 05.50 ? Jag förstod till en början absolut inte varför. Men efter några sekunders tillvaknande insåg jag att jag skulle vara tvungen att stiga upp ut min sköna säng och gå ner till tvättstugan. Det var nämligen en annan i huset som bokat från kl. 14.00 igår till 22.00 igårkväll. INTE nog med de hade han bokat från kl. 08.00-11.00 idag. Panik när jag insåg att jag inte skulle ha några kläder med mig till Skell men då hade jag den briljanta (?) idén att stiga upp o tvätta innan jobbet.

Nu är jag iaf på jobbet till 17.00 ... Fest ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0