En

helt underbar dag :)
Upp tidigt i ottan för att duscha o göra mig i ordning för en stan dag i umeå. Avresa 07.10 från Bygdeå till Umeå busstation. Somnade på bussen så det gick snabbt så var vi var framme. Gick till salongen på en gång... Fick i uppdrag att köra ut till Laxviken hämta en pärm och komma tillbaka innan 09.00. På grund av min dröm här i veckan så var jag väldigt rädd om körkortet så körde 100 när det var 110 osv... När jag efter MÅNGA om och men kommer fram till huset inser jag att om jag inte stämplar på vägen hem så hinner jag inte. Det var stressen tillbaka till salongen... Var framme 09.02. Klippning av Vanessa väntade :) Skönt att få prata av sig lite o bli uppdaterad om vad som händer...
Efter klippningen gjorde jag lite rätt för mig. Sen kom Cissi kl.12.00 med bussen. Gick geneast till Tre kronor för att äta Döners kyckling med ris. Efter de var det snabbshopping. Det var Ja eller nej eller så gick man ut ur butiken. Cissi skulle nämligen hem 14.20. Tillbaka till salongen = uppdrag.

Pappa hämtade mig kl.15.00 för att sedan åka till Coop och systemet. Sedan körde jag hem....TRÖTT.

Stugan och middag. Efter middagen skulle jag kleta lite blonderingsmedel i systers hår =) Jag blir BÄTTRE och BÄTTRE ;D mohahaha*
La mig 21.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0