var festivalen över för detta år... Mycket livemusik, öl, cider, 3 liter vin, dans, langos m.m. Det var trevlig stämning även fastän vädret inte riktigt var på topp.

Söndagen var riktigt tröttsam. Spenderade större delen av dagen i stugan där det bjöds på strömming :)
Måndag steg upp tidigt tidigt för att fixa till mig innan jobbet och fara och fara o handla frukost och lunch. Tur som jag har så var jag på Ica en timme för tidigt och skulle inte hinna till jobbet i tid om jag väntade till kl.09.00. Vände hem, la mig i soffan och kollade på the voice ett tag.

Efter jobbet var jag helt slut i huvudet så jag somnade två timmar i soffan. Tvättade två tvättar under tiden...

Jobb idag också 08.40-17.40 :( Tråk. NU när solen och värmen anlänt...då suger det att sitta instängd vid en dator. Nästa sommar dock ? ;)

Jag ska försöka få ledigt v. 32-33 innan skolan började. Det blir kanske skönt. Om jag nu FÅR ledigt...skulle vara min vanliga otur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0