Thailando

Kom fram igår på morgonen kl.05.00 till Bangkok. Kiev var ett fattigt ställe säger jag bara. Vinterkriget AB. Trötta som vi var åkte vi taxi till chinatown till hotellet. Sov till 14.30. Upp o hoppa...läste, halvsov. Sen kom Papi o Lena till hotellet. Var ut o käkade middag med dem osv... Bestämde mig för att hoppa över Kambodja resan och istället följa med till dem på en gång. Så nu sitter vi här i deras trevåningshus, chillar på apberget. Det är sjukt varmt... nu är kl.18.50 och det är fortfarande 29 C. Har precis kommit ut ur duschen men lika äcklig som innan redan nu.

Sola o bada imorgon.

Saknar er där hemma!!
Mico, Julia, Jonas, Mami!!!!
Hade svett !

Kommentarer
Postat av: Julees

saaaknar dig, helt galet, hoppas allt är bra!:)

2007-12-14 @ 18:48:56
Postat av: miko

GUMMAN!! JAG KOMMER IÖVERMORGON jag saknar dig cpppp mkt och jag hart gjort bort mig big time

2007-12-15 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0